Wednesday, March 13, 2013

-hidup semula-

Assalamualaikm....
pnya pnyaaaaaaaa sekian lama blog ni menyepi....fuhh......skrg ada mood mau tulis, heeee...

taun 2013, mcm2 dah berubah antarnya:-


a) berkerja
aku dah start keja taun lepas g, ujong bln 10, nk jd cerita company yg aku keja skrg ni adalah company yg first pggl aku interview masa 2 dlm bln 4 kot klu x slh...tp msa tu x dapat, huhuhu, bln 10 diorg call for interview skali lg.....alhamdulillah rezeki aku, aku dpt keja dkt company tu, tu la org kata kan klu rezeki x kemana...:) smpai sekarang la aku keja kt tempat tu.....so far ok la, x bz mana pn, staff pn 4 org ja, keja pn xda, mkn gji buta ja...hahha, tp suma staf ok la kot, jnji x kcau aku.....

b) aset baru
hahah start2 keja aku dh apply nk beli keta , x da transport nk p keja, n x nk kcau mama pergi keja, then apply2 dpt, alhamdulillah rezeki aku llg..... dlm bln 11 dh dpt keta .....ada keta?kaki aku lg pnjg la....hahah hr khmis dpt keta, hr jumaat dh fly p n9...kezen akad nikah, excited la bwk keta bru.... haha tp bkn aku bwk ok, bf yg bwk...hahah.....dia pn sama nek *cewi....keta baru...hahahha....keta idaman honda crz....tp x mampu ambik yg mmpu ja la.....


ni ja mampu.....bg aku keta ni mmg ok la untuk org mcm aku hahahha


.






c) bertunang

pada 9.2.2013, aku dah pn bertunang dgn buah hati pengarang jantung aku, alhamdulillah....selesai 1 part, now pening untuk big event mcm2 kna pk and manage betul...apa2 pn doakan jodoh kami kekal sampai akhr hayattttt aminnnn....



pelamin design by cousin ayu....simple n nice


itu ja....byk lg tp mls nk upload......bye.....
hahahhaha



No comments :

Post a Comment