Wednesday, November 27, 2013

Bunga Telor

Assalamualaikum, hye!

tetiba tingat pasai bunga telor hr kawen hr tu....

FYI, aku wat bunga telor sendiri, aku start wat dri lepas tunang hri tu, aku wat dgn bantuan mak aku, mak teh, and mak tam, yg berjaya aku siap dlm 400+- la....alhamdulillah, walaupun herot petot n kurang kemas, tp aku puas hati, sbb dr air tgn aku sndri, cewahhhh.....berhempas pulas kot wat bg siap, hr aku wat sorg2 hadap benda alah tu, ya ampun jgn kata stress, sampai nk give up laa..huhu...meh layan bunga tlor, tp x byk aku x snap pn....
haa ni yg marna kuning, hat putih tu pihak laki pny, 
aku wat 5 kaler, 
merah n pepel, malangnya 2 gambar ni ja yg ada,cess...




heee k babai

2 comments :

  1. rajinnya.. saya beli je.. xde mood nak diy bagai..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee....mula tu xcited wat, mai petengahan haaa ketahuan hahahha

      Delete