Wednesday, September 25, 2013

almost 1 years

haaaiii bloggers! pejam celik pejam celik dh nk dekat setahun aku keja dekat co. developer ni...kejap ja kan, haish masa jalan punya laju, keja dkt cini ok, relaxx x byk keja,, butttttttttttttt bila x ada keja kta x tau mau bt apa, klu bos x da blh la jgk layan RM ni klu ada mati kutu ooo.....hahahah al kisahnya dkt ofis aku ni ada 4 org ja, sikit kan, 1 bos, 1 akaun, 2 staff...ha cm tu... waktu keja kol 9 pg, tpi biasa la depa co. depa msok kol 11 12..huh aku 7.30pg dh sampai.

sampai pg2, aku on laptop bka fb men game smp la koi 10-10.30 lama ooo....then staff sorg lg masok, masok aku men fb , blokwalking, IG, etc, bosan kot hr2 cm ni. Mmg relax tp tudia la x da keja.....mcm sehari tu ada 1 2 keja ja, issue cek ka apa ka....aku dok cr jgk keja len, tp slow2 laa.....bkn sng nk dpt keja kan, tp dkt sini staff suma x grg...slh pn ckp slow ja...x penah lak tengking2...hehhehe tu yg blh stay lama, at least aku dpt gak xperience bekeja mcm mana kan, dkt sini tmpt keja aku dkt ngn sunway carnival , billion, tp malas jalan, lg pn bkn blh shopping apa2...lain la Jalan Tar dpn ni ka haaaa mmg x tersimpan duit hahahhahahah.....ok laa sja ja dok pokpekpokpek ptg2 ni sementara tggu mak amek...bye


XOXO

2 comments :

  1. Salam Dear,

    Kami ada buat Giveaway;

    http://gerobokadria.blogspot.com/2013/09/gerobok-adria-giveaway.html

    ReplyDelete