Friday, October 18, 2013

$$Duit$$

Assalamualaikum, bloggers!

bila memikirkan duit, ya ampun mcm nk pecah kepala, tambah dh dekat majlis, lagi la mcm2 nk buat, byk nk guna duit, skrg ni suma nk guna duit ....agak sesak nafas jugak la kan, dulu sblm cdg nk kawen, asyik tertnya2 mcm mana org lain kawen? depa amek duit mana? merata jgk la aku tny...cm na hampa simpan duit...kos kahwin brapa...OMG!!! now bru aku tau nk kawen amat2 lah memerlukan duit yg byk...wuwuuwuwuwu.....skrg dh dekat majlis, I total up suma balance2 yg kena byr,OMG byknyaa...I is pening muahahahaha.....byk lg nk kena byr, kompang, dj, marhabban, dewan,etc.....

haaa actually aku bru tau harga group marhabban, yg ayah aku amek ni diorg charge rm250 untuk 10-11 org...x tau la mahal ka dak...sbb x penah survey huhu....kompang plak Rm300++ fuhh skrg ni suma ratus2 ooo x jmp dh puloh2....haiyooo....x pa gambate....chaiyok2....usahaaaa....
nasihat aku hahah kawen cepat2 sbb harga barang suma makin hari makin naik begitu jgk hantaran skrg hantaran Rm10k ++ dianggap stendert bygkan ton 2015 nilai rm10K++ blh jd mcm RM5k++ paaa......pada masa tu.....

so I is Pening Semoga Allah permudahkan urusan kami....Aminnnn

No comments :

Post a Comment