Monday, October 21, 2013

tomato Ceri makanan harian?

Hai....!!!

tomato ceri dh jd makanan harian???

sekarang ni I makan tomato ceri, hari2 okeh...motip??untuk kulit laa...hahahhaha disebbkan tunang toke sayoq, so aku soh dia beli dkt market laa,klu dia beli murah ckit,dh 2 mggu aku amalkan makan tomato sehari dlm10 bji cm tu ja....effect??hurmm x tau la,,x nampakk apa pn hehe...tp x pa tomato pn untuk kesihatan dlm jugak....tomato ni kaya dgn vit A dgn C (hasil gugel) Vit C mmg untuk kulit..heee atleast bg kulit nmpk fresh pn ok laa....kann Vit A ni dikatakan bgus jgk untuk mata..memandangkan aku n rabun, kira ok la jgk kan mkn tomato,aku mmg suka mkn mentah tomato ni, kecik ka besaq ka suma aku bantai, klu yg besaq tu aku akan gaul dgn grm ckit,, perghhh sedap ooo....x caya korg try, skrg ni ja aku mkn tomato ceri , sedap jgk, qalit mkn tomato ni,aku pkiaq dari makan ubat2 yg dijual baek makan original buah muahahahha lg khasiat kan....skrg ni bkn saja tomato, rumpai laut pn aku telan, walaupun rasa mcm telan perot ikan, fuuhhh mmg mencabar la nk telan...korg try la...aku mkn 3 hr ja...pastu berhenti jap, rumpai laut tu mask pn aku wat hee...suma aku bantai....hahhahahha korg try la bguih tok kesihatan luaran dan dalaman hahahah cm promot plak ..kk bye

No comments :

Post a Comment