Wednesday, October 9, 2013

Infused water

Assalamualaikum, hye bloggers!

infused water aku blajaq dr kezen aku, aku x pnh tahu kewujudan infused water ni...hahahhaha hampa tau dak?? sebenarnya infused ni ialah air yg kita peram bersama2 buah....first dulu , time open house dkt umh kezen aku, dia bt air ni, potong stroberi, + buah apa lg tah x ingt, boh byk2 buah tu, pastu peram dia dlm botoi kaca....tutup kejap2... seeloknya esok bru minum, tp kmi dh gedix2 nk minum, mlm tu dh buka....mgkn stoberi ckit..rasa buah tu kurg....

then bru2 ni aku blek wat dkt umh....aku beli lemon, potong2 lemon + halia disebbkan aku byk angin, boh lam botoi aura white punya shaker tuh(keccik ja la) tutup rapat2 n letak lam peti ais.....esok tu minumm....fuh freshhhh ooooo sejuk2 plak....x rasa halia sgt....tp ok laa....infused ni kezen aku ckp bgus untuk cuci perot...buang segala toxin2 suma dlm bdn.... dan minum 2 3 hri pastu aku x buat dh hahhahahha malas.....
korang google la tgk infused water, mcm2 jenis ada n khasiat dia...nnt klu rajin aku nk try lemon +serai+halia, apa jadi ...hahahhahah try2....


ok bye!!!

2 comments :